MIG kietasis litavimas pradėtas taikyti dešimtajame dešimtmetyje. Šis būdas yra labai panašus į MIG / MAG suvirinimą. Didžiausias skirtumas yra tas, kad šiuo atveju pridedama lydmetalio, nes MIG litavimo metu pagrindinis metalas nesilydo.
Šilumos sąnaudos atliekant MIG kietąjį litavimą yra gerokai mažesnės nei virinant MIG / MAG būdu. Todėl MIG kietasis litavimas ypač tinkamas cinkuotiems lakštams sujungti automobilių pramonėje. Dėl mažo šilumos kiekio plokštelė mažiau deformuojama, todėl mažiau pažeidžiama cinko danga. Dėl šios priežasties automobilių pramonė rodo didelį susidomėjimą MIG kietuoju litavimu. MIG kietasis litavimas taip pat plačiai naudojamas automobilių remontui.
Kaip apsauginės dujos dažnai naudojamas argonas, nors, siekiant pagerinti produktyvumą ir įvairias apsauginių dujų savybes, gali būti pridėta šiek tiek anglies dioksido ir deguonies.